Графік роботи:
Пн.-Пт.: з 9:00 до 18:00
Сб.-Нд.: вихідні
Безкоштовно зі стаціонарних
і мобільних телефонів
по Україні
0 800 40 20 22
Передзвоніть мені
Графік роботи:
Пн.-Пт.: з 9:00 до 18:00
Сб.-Нд.: вихідні
Безкоштовно зі стаціонарних
і мобільних телефонів
по Україні
0 800 40 20 22
Передзвоніть мені
0%
0%
Для повноцінної роботи на сайті, будь ласка, переверніть планшет в альбомний режим.
Браузер не підтримується

Ви використовуєте застарілий браузер. Будь ласка, оновіть ваш браузер, щоб переглядати сайт.

ПОДІЛИТИСЯ
14 січня 2019
Для лікарів

Дмитро Решотько: «Командна робота і клієнтоорієнтованість – запорука успіху»

Дмитро Решотько: «Командна робота і клієнтоорієнтованість – запорука успіху»

Лікар-кардіолог Дмитро Решотько – кандидат медичних наук, вісім років завідував інфарктним відділенням – №1 Київської Центральної міської клінічної (Олександрівської) лікарні, тепер очолює приватний багатопрофільний медичний центр – клініку CONSILIUM MEDICAL. Своїм досвідом побудови успішної приватної клініки в умовах жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг Дмитро Решотько поділився в інтерв’ю редакції ПЛ.

ПЛ: Дмитро Олексійович, не секрет, що конкуренція в сфері медицини неухильно зростає. При цьому майже половина всієї української приватної медицини зосереджена в столиці. Що дає вашій клініці конкурентні переваги в таких непростих умовах?

Д. Р.: Дійсно, конкуренція на приватному медичному ринку Києва дуже висока і продовжує рости за рахунок відкриття нових клінік. Привернути до себе пацієнта можна ексклюзивними послугами і високоякісним сервісним обслуговуванням. Не секрет, що багато приватних клінік, не кажучи вже про державні, настільки загрузли в рутині, що не бачать в пацієнті людини. Ми зробили акцент на наданні широкого спектру послуг, що дозволяє комплексно підходити до вирішення проблем пацієнта. Іншими словами, ми пропонуємо пацієнту рішення всіх його проблем, а не тільки якусь вузькоспеціалізовану послугу. Що стосується ексклюзивності, то я маю на увазі не know-how як таке, а те, що не хочуть (або не можуть) робити інші. Це перш за все комплексна стаціонарна хірургічна/інтенсивна допомога. Наша перевага в тому, що ми беремося за тих пацієнтів, від яких відмовилися інші клініки. Це термінальна серцева недостатність, запущені стадії онкозахворювань, гострі ускладнення в онкологічних хворих, такі як кишкова непрохідність або кровотечі. Ми стабілізуємо таких пацієнтів, при необхідності оперуємо і потім виходжуємо.

Це дуже трудомісткий процес, що вимагає командного підходу до ситуації та високої самовіддачі співробітників. Але результатом є дуже висока прихильність пацієнтів і їх родичів, які часто обходили половину лікувальних установ міста, а допомогу отримали саме в наших стінах. При цьому цінова політика у нас на порядок м’якша порівняно з великими онкоклініками або хірургічними стаціонарами преміум-сегмента. Середня сума нашого чека загалом порівнянна з розмірами тіньових внесків в державних клініках, а буває, що й менше.

ПЛ: Як ви прийшли до ідеї надавати саме такі послуги?

Д. Р.: Нас саме життя підштовхнуло до цього. Адже ми теж починали з хірургії одного дня – холецистектомій, малої проктології – а зараз успішно беремося за важкі випадки, що вимагають не тільки складної хірургічної роботи, а й потужної реанімаційної підтримки.

Таким чином, з часом наші пропозиції для ринку хірургічних послуг трансформувалися згідно попиту і ми стали надавати послуги тяжкохворим пацієнтам.

Наша перевага в тому, що ми беремося за тих пацієнтів, від яких відмовилися інші клініки.

ПЛ: У приватній клініці відразу визначається повна вартість втручання, так би мовити, «під ключ», і пацієнт чітко розуміє, які саме витрати на нього чекають, а в державних завжди існує ризик множення зразкових витрат на коефіцієнт невизначеності, зрозуміло, не на користь пацієнта...

Д. Р.: На жаль, багато людей цього ще не розуміють або тільки починають розуміти. До того ж, мало майстерно провести будь-яку складну операцію.

Важкого хворого потім потрібно виходити. Зі свого власного досвіду роботи в державній і приватній клініці скажу, що приватна клініка забезпечує догляд набагато якісніше й ефективніше.

Дмитро Решотько: «Командна робота і клієнтоорієнтованість – запорука успіху» - фото 2

ПЛ: Давайте перерахуємо основні конкурентні переваги вашої клініки CONSILIUM MEDICAL.

Д. Р.: Таких переваг я б виділив три. Перші дві ми вже коротко охарактеризували – це клієнтоорієнтованість і системний підхід в роботі. Ми пропонуємо пацієнтам повний комплекс медичних і сервісних послуг для вирішення їх проблем і мінімізуємо витрати пацієнта в прагненні отримати оптимальний результат навіть в найважчих клінічних випадках.

Ми починали з хірургії одного дня – холецистектомій, малої проктології – а зараз успішно беремося за важкі випадки, що вимагають не тільки складної хірургічної роботи, а й потужної реанімаційної підтримки.

Дмитро Решотько

ПЛ: А перевага номер три...

Д. Р.: Можливо, з неї варто було б і почати. Це наш персонал. Політика нашого медичного центру завжди була спрямована на створення команди професіоналів-однодумців. У медицині, на жаль, не буває стовідсоткових істин. Тому наша ідеологія – це формування команди лікарів, націлених на досягнення найкращого клінічного результату у кожного конкретного пацієнта. Ми обговорюємо всі складні випадки в пошуках оптимального варіанту.

У нас бувають дуже гострі дискусії. В першу чергу це стосується онкологічних захворювань, але не тільки. Адже ми клініку так і назвали – КОНСИЛІУМ.

Можливо, це не так відчувається на амбулаторному етапі, хоча і тут буває по різному, коли, наприклад, приходять до терапевта, а виявляється, що там ревматологія.

Але особливо видно, як працює консиліумність нашої команди, на важких госпітальних хворих. А це і є запорука успіху!

Для будь-якого комерційного підприємства найбільшу цінність відіграє персонал.

Дмитро Решотько

ПЛ: За період становлення CONSILIUM MEDICAL ви як її керівник, очевидно, стикалися з низкою перешкод. Головні з них. Як ви їх подолали?

Д. Р.: Найбільша складність – це кадровий дефіцит. Для будь-якого комерційного підприємства найбільшу цінність відіграє персонал. Час і фінансові ресурси, що витрачаються на формування команди професійних співробітників, – це одна з першорядних і, мабуть, найскладніших завдань, з якою стикається приватна клініка. І я маю на увазі не тільки лікарський корпус, але і середній медперсонал, адміністраторів і менеджерів. Ось це дуже складно, тим більше що рекрутингова політика компанії спрямована на залучення лікарів-хірургів, наприклад, зі стажем роботи не менше 15 років.

До того ж я розумію як керівник, що реалії сьогодення вимагають додаткових витрат на навчання персоналу, і ми це робимо, не дивлячись на непросту ситуацію в країні.

Друга перешкода – це зниження купівельної спроможності населення в останні роки, що відбивається і на сфері медичних послуг. Людям непросто оплачувати витрати на лікування, що істотно гальмує розвиток медичного ринку в цілому. Але ми, зі свого боку, намагаємося максимально йти назустріч клієнту і мінімізувати його витрати при збереженні, безумовно, високого рівня якості медичної допомоги.

Дмитро Решотько: «Командна робота і клієнтоорієнтованість – запорука успіху» - фото 3

ПЛ: Які інновації в сфері медичних технологій ви застосовуєте у своїй клініці?

Д. Р.: Ми впровадили систему внутрішніх корпоративних стандартів, які дозволяють нам надавати медичні послуги високої якості за рахунок використання сучасної апаратури і технологій. Це стосується як лікарських, так і діагностичних послуг і маніпуляцій. Це трохи дорожче для пацієнта, але для нас це принципово. Наприклад, оперувати відкрито в XXI столітті те, що можна прооперувати лапароскопом, ми в нашій клініці вважаємо неприйнятним. Тому інвестуємо в сучасну лапароскопію. Це об’єктивно оптимізує хірургію і скорочує час післяопераційної реабілітації.

Оперувати відкрито в XXI столітті те, що можна прооперувати лапароскопом, ми в нашій клініці вважаємо неприйнятним. Тому інвестуємо в сучасну лапароскопію.

Дмитро Решотько

ПЛ: Що дає вам і вашим пацієнтам впровадження персоналізованого підходу до лікування онкозахворювань і співпрацю з сервісом ХЕМОТЕКА?

Д. Р.: Конкуренція на ринку хіміотерапевтичних препаратів теж вельми щільна.

І тут ХЕМОТЕКА зробила правильну ставку. Подати свій продукт, по-перше, за дуже прийнятними цінами, а по-друге, максимально зручно і пацієнту, і лікарю – це, безумовно, дуже дієве рішення. Загальновідомо, що дані препарати потрібно правильно зберігати, правильно розводити і т.п. ХЕМОТЕКА бере всі ці незручності на себе і, до всього іншого, дає гарантії безпеки персоналу.

Коли клініка багатопрофільна й онкохворі – всього лише частина пацієнтів, то розумно не витрачати на це ресурси. Також дуже важливо, що препарат завжди розводять суто під конкретний випадок. Все розраховується в міліграмах на кілограм ваги пацієнта. Це індивідуалізує лікування і дозволяє пацієнтам економити.

ПЛ: Що ще ви хотіли б сказати читачам ПЛ в кінці бесіди?

Д. Р.: Я б хотів висловити впевненість в тому, що люди в найближчі роки почнуть краще розуміти переваги приватної медицини і спільними з нами зусиллями будуть підвищувати якість послуг і життя в нашій країні. А поки нам важливо розвиватися і незмінно демонструвати результат.

Матеріал був опублікований у медичному бізнес-журналі «Приватний лікар», №10 (33) грудень 2018.

Автор: Валентина Клещікова-Матвєєва, журналіст, «Приватний лікар»


Зареєструйтесь для того щоб оцінити та використовувати всі переваги сервісу «Хемотека».
зареєструватися