Графік роботи:
Пн.-Пт.: з 9:00 до 18:00
Сб.-Нд.: вихідні
Безкоштовно зі стаціонарних
і мобільних телефонів
по Україні
0 800 40 20 22
Передзвоніть мені
Графік роботи:
Пн.-Пт.: з 9:00 до 18:00
Сб.-Нд.: вихідні
Безкоштовно зі стаціонарних
і мобільних телефонів
по Україні
0 800 40 20 22
Передзвоніть мені
0%
0%
Для повноцінної роботи на сайті, будь ласка, переверніть планшет в альбомний режим.
Браузер не підтримується

Ви використовуєте застарілий браузер. Будь ласка, оновіть ваш браузер, щоб переглядати сайт.

Як оформити замовлення?

  1. Оформлення замовлення
  2. Виготовлення замовлення
  3. Отримання замовлення
  4. Повернення грошей
  5. Допомога в оформленні замовлення

  1.   Оформлення замовлення

Для оформлення замовлення без реєстрації на сайті необхідно:

  • мати підписаний лікарем рецепт на бланку Ф-1;
  • передзвонити на номер контакт-центру: 0800402022 **.

Для оформлення замовлення на сайті необхідно:

  • зареєструватися;
  • мати виписаний ХемоРецепт.

Оформлення замовлення

  1. Зареєструйтеся на сайті («Реєстрація»).
  2. Після підтвердження реєстрації, авторизуйтесь під своїм логіном і паролем.
  3. Перейдіть у розділ «Онлайн ХемоРецепт» і створіть ХемоРецепт.
  4. Коли він буде сформований, натисніть на кнопку «Оформити замовлення». Ви будете перенаправлені на сторінку підтвердження замовлення.

Оплата замовлення

   1.   На сторінці підтвердження замовлення вкажіть контактні дані одержувача, дату і місце застосування, виберіть спосіб оплати:

  • карткою VISA/MasterCard*;
  • в банку за рахунком-фактурою;
  • готівкою в аптеці.

   2.   Підтвердіть замовлення, натиснувши на кнопку «Замовлення підтверджую».

* Платежі за допомогою банківських платіжних карт процесуються компанією ТОВ «Платежі Онлайн» (Platon).

Вибравши оплату карткою VISA або MasterCard Вам необхідно:

  • погодитися з договором публічної оферти та умовами Політики конфіденційності;
  • натиснути «Замовлення підтверджую»;
  • ввести реквізити платіжної картки та натиснути «Сплатити»;
  • зміну статусу замовлення в особистому кабінеті очікуйте протягом 1 робочого дня.

Вибравши оплату в банку за рахунком-фактурою Вам необхідно:

  • погодитися з договором публічної оферти та умовами Політики конфіденційності;
  • натиснути «Замовлення підтверджую»;
  • зберегти та роздрукувати рахунок-фактуру;
  • оплатити рахунок-фактуру в банку;
  • зберегти чек про оплату. 

Додатковий спосіб оплати:

  • через термінал ПриватБанку.

Для оплати через термінал ПриватБанку Вам обов’язково необхідно:

  • авторизуватися в терміналі самообслуговування:
    • вставте карту, наберіть PIN-код;
    • якщо немає карти – натисніть на екрані кнопку «Немає карти», після чого введіть номер свого телефону, надійде дзвінок, введіть останні три цифри номера, з якого Вам телефонують;
  • в головному меню терміналу самообслуговування оберіть розділ «Інші операції»;
  • в графі пошуку вкажіть код ЄДРПОУ «31423376» або «ПП Інфузія»;
  • виберіть назву «ПП Інфузія», що з’явилася;
  • заповніть поле «№ ХемоРецепта»;
  • заповніть поле нижче, де повторно вкажіть «№ ХемоРецепта», своє ПІБ (українською мовою відповідно до даних у паспорті);
  • оплатіть і дочекайтеся чека.

Після надходження оплати на наш рахунок (при оплаті за рахунком-фактурою – 2-3 робочих дні) з Вами зв’яжеться менеджер і статус замовлення в особистому кабінеті зміниться на «Оплачено».

Зверніть увагу!

  • Вартість лікування вказана за 1 цикл.
  • У розділі особистого кабінету «Мої замовлення» буде видно всі Ваші замовлення, операції по рахунках, їх зміст і статус.
  • Перед оплатою онлайн, треба запитати у банку (держателя Вашої картки), чи є у Вас якісь обмеження при оплаті через Інтернет.

  2.   Виготовлення замовлення

Термін виготовлення замовлення – від 1 до 7 робочих днів:

  • Черкаси – 1 робочий день;
  • Київ – 1-2 робочих дня;
  • інші регіони – до 7 робочих днів.

  3.   Отримання замовлення

  • Для отримання замовлення необхідно мати при собі ХемоРецепт (обов’язково підписаний лікарем рецепт на бланку Ф-1).
  • При отриманні перевіряйте наявність всіх компонентів замовлення, а також їх зовнішній вигляд.

  4.   Повернення грошей

Повернення грошей за оплачене замовлення можливе тільки до початку виробництва препаратів.

Повернення проводиться виключно на підставі письмової заяви.

Для здійснення повернення вам необхідно:

Термін повернення коштів: протягом 7-ми банківських днів з дати подання заяви та скан-копії ХемоРецепта.

  5.   Допомога в оформленні замовлення

При виникненні питань щодо оформлення замовлення, телефонуйте за тел.: 0800402022**.

У разі виникнення питань при онлайн-оплаті карткою VISA/MasterCard, зверніться в Службу підтримки компанії Platon:

  • 0 800 75-05-04**
  • +38 (044) 339-99-04 (для міжнародних дзвінків)
  • або надішліть запит на [email protected]

** Безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів усіх операторів України.

Зареєструйтесь для того щоб оцінити та використовувати всі переваги сервісу «Хемотека».
зареєструватися