Як оформити замовлення?
- Оформлення замовлення
- Виготовлення замовлення
- Отримання замовлення
- Повернення грошей
- Допомога в оформленні замовлення
1. Оформлення замовлення
Для оформлення замовлення без реєстрації на сайті необхідно:
- мати підписаний лікарем рецепт на бланку Ф-1;
- передзвонити на номер контакт-центру: 0800402022 **.
Для оформлення замовлення на сайті необхідно:
- зареєструватися;
- мати виписаний ХемоРецепт.
Оформлення замовлення
- Зареєструйтеся на сайті («Реєстрація»).
- Після підтвердження реєстрації, авторизуйтесь під своїм логіном і паролем.
- Перейдіть у розділ «Онлайн ХемоРецепт» і створіть ХемоРецепт.
- Коли він буде сформований, натисніть на кнопку «Оформити замовлення». Ви будете перенаправлені на сторінку підтвердження замовлення.
Оплата замовлення
1. На сторінці підтвердження замовлення вкажіть контактні дані одержувача, дату і місце застосування, виберіть спосіб оплати:
- карткою VISA/MasterCard*;
- в банку за рахунком-фактурою;
- готівкою в аптеці.
2. Підтвердіть замовлення, натиснувши на кнопку «Замовлення підтверджую».
* Платежі за допомогою банківських платіжних карт процесуються компанією ТОВ «Платежі Онлайн» (Platon).
Вибравши оплату карткою VISA або MasterCard Вам необхідно:
- погодитися з договором публічної оферти та умовами Політики конфіденційності;
- натиснути «Замовлення підтверджую»;
- ввести реквізити платіжної картки та натиснути «Сплатити»;
- зміну статусу замовлення в особистому кабінеті очікуйте протягом 1 робочого дня.
Вибравши оплату в банку за рахунком-фактурою Вам необхідно:
- погодитися з договором публічної оферти та умовами Політики конфіденційності;
- натиснути «Замовлення підтверджую»;
- зберегти та роздрукувати рахунок-фактуру;
- оплатити рахунок-фактуру в банку;
- зберегти чек про оплату.
Додатковий спосіб оплати:
- через термінал ПриватБанку.
Для оплати через термінал ПриватБанку Вам обов’язково необхідно:
- авторизуватися в терміналі самообслуговування:
- вставте карту, наберіть PIN-код;
- якщо немає карти – натисніть на екрані кнопку «Немає карти», після чого введіть номер свого телефону, надійде дзвінок, введіть останні три цифри номера, з якого Вам телефонують;
- в головному меню терміналу самообслуговування оберіть розділ «Інші операції»;
- в графі пошуку вкажіть код ЄДРПОУ «31423376» або «ПП Інфузія»;
- виберіть назву «ПП Інфузія», що з’явилася;
- заповніть поле «№ ХемоРецепта»;
- заповніть поле нижче, де повторно вкажіть «№ ХемоРецепта», своє ПІБ (українською мовою відповідно до даних у паспорті);
- оплатіть і дочекайтеся чека.
Після надходження оплати на наш рахунок (при оплаті за рахунком-фактурою – 2-3 робочих дні) з Вами зв’яжеться менеджер і статус замовлення в особистому кабінеті зміниться на «Оплачено».
Зверніть увагу!
- Вартість лікування вказана за 1 цикл.
- У розділі особистого кабінету «Мої замовлення» буде видно всі Ваші замовлення, операції по рахунках, їх зміст і статус.
- Перед оплатою онлайн, треба запитати у банку (держателя Вашої картки), чи є у Вас якісь обмеження при оплаті через Інтернет.
2. Виготовлення замовлення
Термін виготовлення замовлення – від 1 до 7 робочих днів:
- Черкаси – 1 робочий день;
- Київ – 1-2 робочих дня;
- інші регіони – до 7 робочих днів.
3. Отримання замовлення
- Для отримання замовлення необхідно мати при собі ХемоРецепт (обов’язково підписаний лікарем рецепт на бланку Ф-1).
- При отриманні перевіряйте наявність всіх компонентів замовлення, а також їх зовнішній вигляд.
4. Повернення грошей
Повернення грошей за оплачене замовлення можливе тільки до початку виробництва препаратів.
Повернення проводиться виключно на підставі письмової заяви.
Для здійснення повернення вам необхідно:
- Заповнити заяву (скачати шаблон);
- Вислати на [email protected] скан-копію заяви та ХемоРецепта.
Термін повернення коштів: протягом 7-ми банківських днів з дати подання заяви та скан-копії ХемоРецепта.
5. Допомога в оформленні замовлення
При виникненні питань щодо оформлення замовлення, телефонуйте за тел.: 0800402022**.
У разі виникнення питань при онлайн-оплаті карткою VISA/MasterCard, зверніться в Службу підтримки компанії Platon:
- 0 800 75-05-04**
- +38 (044) 339-99-04 (для міжнародних дзвінків)
- або надішліть запит на [email protected]
** Безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів усіх операторів України.